Jag skulle ju bli så smidig

Har aldrig haft så mycket krämpor som jag haft nu i två veckor. Jag skulle ju bli supersmidig av nyponpulver ju 😳

Började med att jag fick ont i foten, troligen hälsporre. Haltade och felbelastade knät och fick ont i andra foten med. Stel och osmidig i hela kroppen och har inte kunnat träna något. 

Tur det är helg och jag kommer att ta det väldigt lugnt. Tror inte att det beror på nyponpulvret men konstigt är det, att det kom en massa krämpor 😕

Nu skall jag njuta i solskenet, känner att våren är påväg här i Göteborg. Trevlig helg !

  

Kommentera

