Ställde mig på vågen

Min våg gick ju sönder som jag berättade innan här på bloggen. Det har varit ganska skönt att inte hålla på att väga sig hela tiden. Jag tycker att jag har varit så bra med kost och träning, magen har blivit plattare, jeansen sitter på igen. Bakade en äppelkaka och smakade en bit bara för att jag kan, tyckte jag då.

Men igårkväll så lagade min man våran våg och jag ställde mig på den. Vad hände här då? Det var inte mycket minus som den visade kan jag lova. Blev ju jättedeppig !😳

Nej, nu behöver jag fundera ut någon annan viktplan. Vill ju inte väga runt 80 kg, vill ligga runt 70-75 kg, vill hålla mina minus -20 kg. Men det är en bit dit. 

Frågade min man om han verkligen trodde den visade rätt nu när den inte har fungerat på ett tag 😂 vill inte inse fakta helt enkelt.

