Dag 17 med Paleokost – 4 kilo

Det har fungerat bra med kosten men svårt med frukost. Har ätit ägg och druckit en smoothie på morgonen. Har haft lite ont i magen och tror att det beror på att min mage är lite överkänslig mot frukt. Har nu tagit bort frukt och kokosmjölk och använder bara bär och mandelmjölk i min smoothie . 

Nu när jag har ätit Lchf sedan 2011 så är inte det här så svårt. Lchf passar mig väldigt bra men det svåra nu var att bli av med sötsuget efter sommaren. Har inte varit sötsugen nu när jag ätit Paleo och det är jätteskönt. Saknar bara gräddiga såser, goda ostar och mjölk i kaffet.

Det går sakta neråt och då är det värt det. Bara 4 kilo kvar till mina -20 kilo 👍😀

Kommentera

