30 dagar med Paleo

Det gick ju galant att äta Paleokost i 30 dagar, det har gått så bra så jag fortsätter med den kosten men inte så superstrikt. 

Att ta bort mjölkprodukter ur min kost har jag mått väldigt bra av. Har saknat lite gräddiga såser och ost, så det kommer jag äta ibland.

 Kommer köra lite Lchf/ Paleo det kommer passa mig väldigt bra, skönt att hitta en kosthållning som är lätt att hålla och som jag mår väldigt bra av. Det här med Paleo var en bra kickstart efter sommaren eftersom jag inte fick igång viktminskningen. Jag går alltid upp på semestern så det här var verkligen bra för mig. Plattare mage och -5 kg

Nu har jag -4 kg kvar till mitt mål som är att hålla mina -20 kg. Men det svåra är när jag börjar känna mig nöjd så börjar jag unna mig lite mera av allt det goda som jag egentligen skall låta bli. Med Paleo har jag absolut inte känt mig sugen på något så det har varit jätteskönt. Det känns lite ovanligt att ha en lugn och nöjd kropp utan något sug på choklad eller något annat ätbart.
Min resa fortsätter 😃

Kommentera

