Roligt att inspirera andra med viktminskning och ny livsstil

Träffade på en gammal arbetskamrat idag och då berättade hon att sist vi träffades i april så hade hon blivit så inspirerad av min viktminskning och blivit nyfiken på LCHF. Hon hade nu gått ner 10 kg och var  jätteglad.

Det var roligt att höra att jag kan inspirera så många till att ändra sina kostvanor och gå ner i vikt.  Nu är vi många som äter LCHF bland nära och kära.

2 tankar på “Roligt att inspirera andra med viktminskning och ny livsstil

  1. Men hallå där – surfade runt med kaffekoppen i min hand och fastnade på din sida. Vad härligt att läsa om dina tankar och funderingar.

    Vill du ha lite mer pepp så har jag Gratis HälsoBlad med massor med inspiration och motivation för att leva roligare. Du får tips och pepp en gång i veckan i 8 veckor.
    Till årsskiftet planerar jag att nå ut med en gratis-app också.
    Ta vara på dig.

Kommentarer är stängda.